Wie: Gif-animaties gepubliceerd op  Giphy.com Wat: GIF animatie Wat is een GIF animatie? Het zijn illustraties die frame voor frame...

GIF animatie GIF animatie

GIF animatie

GIF animatie

Wie:
Gif-animaties gepubliceerd op Giphy.com
Wat:
GIF animatie

Wat is een GIF animatie?
Het zijn illustraties die frame voor frame zijn getekend (je kunt ook GIFjes maken van video's, maar ik richt me hier alleen even op het illustratie gedeelte) en achterelkaar zijn gezet. Een GIF animatie/illustratie kan enorm veel vertellen wat een stilstaand beeld minder kan, daarbij zorgt animatie altijd voor een hogere click rate.

Geschikt voor:
Bedrijfspresentaties
Content voor op social media
Emailnieuwsbrief
Websites
Apps

Mede door de komst van Giphy is animatie weer leuk! En ik zie er mijn kans in om volledig los te gaan met allerlei illustraties die tot leven komen. Een GIF animatie/illustratie zorgen voor een hogere click rate, want beweging doet klikken. Van Giphy kreeg ik een eigen 'artist channel' en sommige gif animaties werden op de frontpage geplaatst, waardoor mijn 'pizza-gifje' (zie hieronder) de views opliepen tot over de 12 miljoen!




Zet je schrap en scroll naar beneden voor enkele voorbeelden!













Ben je nieuwsgierig over wat een gif animatie voor jouw bedrijf kan betekenen?
Neem dan 
contact met me op.